Digitalisera frontline workers med Microsoft Teams
Kostnadsfritt | On-demand | Längd: 45 minuter
Se vårt on-demand webinar
nom de flesta organisationer har digitaliseringen kommit en lång väg – för alla utom verksamhetens Frontline workers. Det är dags att inkludera denna viktiga arbetsgrupp i den digitala världen. Ett införande av Microsoft 365 kan i många fall följa en relativt standardiserad modell för medarbetare som arbetar administrativt. Det är inte fallet för Frontline workers – denna arbetsgrupp behöver ha ett skräddarsytt införande för att tydliggöra vilka verktyg som ska användas till vilka arbetsuppgifter.
I det här webinariet berättar vi om förutsättningarna för att lyckas med din implementation av Microsoft 365 och Teams för medarbetare i frontlinjen. Vi visar demos och utforskar vilka möjligheter som finns så du kan skapa rätt förutsättningar för ett lyckad implementation i din organisation
Fyll i formuläret för att få tillgång till webinariet on-demand.
Du kommer bland annat lära dig mer om:
- Vilka möjligheter som finns och vad Microsoft 365 kan göra för Frontline workers
- Demo där du får se specifika funktioner anpassade för Frontline workers
- Hur man lyckas med en implementation till Frontline workers
- Hur Microsoft Teams kan öka förmågan för kommunikation inom hela organisationen
- Kunskap om vilka frågeställningar och förutsättningar som måste hanteras för att lyckas
