Digitalisera frontline workers med Microsoft Teams

Kostnadsfritt | On-demand | Längd: 45 minuter

Se vårt on-demand webinar

Inom de flesta organisationer har digitaliseringen kommit en lång väg – för alla utom verksamhetens Frontline workers. Det är dags att inkludera denna viktiga arbetsgrupp i den digitala världen. Ett införande av Microsoft 365 kan i många fall följa en relativt standardiserad modell för medarbetare som arbetar administrativt. Det är inte fallet för Frontline workers – denna arbetsgrupp behöver ha ett skräddarsytt införande för att tydliggöra vilka verktyg som ska användas till vilka arbetsuppgifter.  

I det här webinariet berättar vi om förutsättningarna för att lyckas med din implementation av Microsoft 365 och Teams för medarbetare i frontlinjen. Vi visar demos och utforskar vilka möjligheter som finns så du kan skapa rätt förutsättningar för ett lyckad implementation i din organisation.

Fyll i formuläret för att få tillgång till webinariet on-demand.

Du kommer bland annat lära dig mer om:  
  • Vilka möjligheter som finns och vad Microsoft 365 kan göra för Frontline workers
  • Demo där du får se specifika funktioner anpassade för Frontline workers
  • Hur man lyckas med en implementation till Frontline workers
  • Hur Microsoft Teams kan öka förmågan för kommunikation inom hela organisationen
  • Kunskap om vilka frågeställningar och förutsättningar som måste hanteras för att lyckas



placeholder



Cookies