7 steg mot vassare internkommunikation
Ladda ner vår e-bok om hur du kan effektivisera din internkommunikation med Microsoft 365
Effektivisera din internkommunikation med Microsoft 365
Digitalisering gör det lätt att kommunicera internt och externt dygnet runt tack vare mobiltelefoner och datorer. Varför är då just kommunikation – och bristen därav – ett stort problem i det moderna arbetslivet?
I den här e-boken går vi igenom sju praktiska steg hur du kan nyttja Microsoft 365 för att spara tid, pengar och öka effektiviteten i din dagliga kommunikation. Få insikter som inte bara kommer att förbättra kommunikationsflödena inom din organisation utan också skapa en mer engagerad och produktiv arbetsmiljö.
Lär dig hur du kan:
- Utveckla en stark kommunikationsstrategi med Microsoft Teams
- Bygga ett användarvänligt och effektivt intranät med SharePoint Online
- Knyta kontakter och väcka engagemang med Viva Engage
- Optimera informationsflöden över olika kanaler med Viva Amplify